onsdag 25 september 2013

Perra is back!



Efter drygt tre veckor är jag nu tillbaka i Sverige. En helt fantastisk resa har det varit och jag måste erkänna att jag älskar Amerika! Nu blir det vatten och bröd framöver så jag kan spara pengar för att återvända nästa höst!
Jag kommer att göra en liten reseberättelse och lägga ut foton i den takt jag hinner sortera alla bilder. Med dagens digitala fototeknik blir det ju gärna att man slösar med "film", nackdelen är att det blir mycket jobb med att hantera och bearbeta materialet när man kommer hem.
Att den ena bilen på ovanstående bild är en Volkswagen vet jag, men jag har ingen aning om vad det är för märke på "dubbelbilen". Det kan säkert läsekretsen hjälpa till med att reda ut. Som ledtråd kommer här en bild på ekipaget ur en annan vinkel.



6 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Nog tycker jag att det står Mercury i fronten :-)

    SvaraRadera
  2. en sån skulle kurtan haft istället=)..synd att dom inte kör den.....men den måste ju dra blickarna till sig iallafall

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem förresten=)

    SvaraRadera
  4. Jepp, Mercury 1979 tror jag. Hoppas att Du haft en trevlig resa :-)

    SvaraRadera
  5. Håller med, välkommen hem! Inte svårt att förstå att du redan vill tillbaks.

    SvaraRadera