fredag 28 september 2012

Hydro

...den norska oljan.

5 kommentarer:

  1. Det är nåt med den bilden som gör den väldigt läcker och tilltalande, men jag kan inte sätta fingret på exakt vad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljussättningen kanske? Det är ju ett reklamkort så det står säkert strålkastare här och var.

      Radera
    2. Den snygga lastbilen hjälper nog till, jag tror inte att en modern lastbil skulle ge en lika trevlig bild oavsett om dom hade modedesigner-ritade strålkastare för 5 miljoner uppställda enligt stränga direktiv från Ingmar Bergman!
      Jag får väl testa nästa gång Preem-lastbilen fyller på min tank. :D

      Radera
  2. Det var tider det när var och varannan villa värmdes upp med olja. Numera hajar man verkligen till när en tankbil står utanför ett hus och fyller upp inför vintern.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utanför hos mig står den emellanåt, jag får väl ta en bild nästa gång!
      Olja värmer gott! Dessutom är jag ytterst skeptisk till de moderna påfunden.

      Radera