fredag 7 september 2012

Bilskroten i Töcksfors Del 3

Börjar ni tröttna på skrotbilarna?  Själv är jag oerhört fascinerad och kan sitta och njuta i timmar...! (Som vanligt är bilderna klickbara).

En volvobuss, men någon mer resa mellan Töcksfors och Årjäng blir det nog inte. Den är nog abonnerad för gott...

Även denna buss tycks ha gjort sin sista färd till Billingsfors...

Viss renovering erfordras innan besiktning... 










Många åker långt för att besöka denna fantastiska plats. En del lämnar en hälsning efter sig och som synes ibland även något drickbart. Här några som kört 130 mil från Tyskland!

Orkar ni se ännu fler bilder från bilkyrkogården så finns alla på länken HÄR.

5 kommentarer:

  1. Jag gillar detta oerhört!

    SvaraRadera
  2. Jag också!!

    Väldigt vackert...på ett speciellt sätt.

    Tack! :)

    SvaraRadera
  3. Har nu tittat på alla bilderna och det är ta mig fan en av de bästa bildserierna jag sett från den skroten. Har själv inte varit där på ca 50 år så det är väl dags igen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tackar ödmjukt för berömmet :-) Ja då är det nog dags för ett besök.

      Radera
  4. Tröttna på skrotbilarna? Nej inte jag i alla fall! =)

    SvaraRadera