torsdag 15 december 2011

One Piece

Det här inlägget platsar ju egentligen inte på en nostalgiblogg men det här är ju ett plagg vi kommer att skratta gott åt på nostalgibloggarna om 20-30 år. Ha. ha! Kolla vad dom hade på sig på 2010-talet!
Hur kan en normalt funtad karl ta på sig en sådan här utstyrsel? Kostar skjortan gör de också, 1500-1800 kr! Häromdagen såg jag två stiliga grabbar i 20-årsåldern klädda i sådana här sparkdräkter. De stod framför mig i kön på Coop. Jag hade alltså två mummintroll framför mig! 

5 kommentarer:

  1. De två killarna uttryckte nog sin nostalgi för barndomsstadiet.

    SvaraRadera
  2. Det var det jävligaste jag sett sedan 1970-talet...

    SvaraRadera
  3. Sparkdräkt...som man har på sig i bäbisstadiet!

    SvaraRadera
  4. Men snälla nån det är ju gulligt ju, mins själv hur bekväm jag kände mig i en liknande dress för länge, länge sen.Men det är klart jag bar den ju inte ute......men visst kommer vi skratta!

    SvaraRadera